zondag 13 december 2009

Dag 5

Maar dan wel twee dagen te laat...dus ook nog een beetje nieuws er achter aan.

Er is weer een hoop gebeurd, maar helaas nog geen aanrechtblad. En helaas de veer van de afwasmachinedeur doet het ook niet.
Maar de afwasmachine wel!




Helaas ging er zaterdag weer iets mis toen ik de koelkast in de keuken zette. Ik stopte de stekker in het stopcontact. En hoppa....kortsluiting. Ik was niet echt blij moet ik zeggen. Het zit dus nog niet goed met de elektriciteit daar achter.
Daar moet de meneer die dit allemaal doet nog iets aan veranderen.
De koelkast hang nu dus aan de haspel.. en de wasmachine en afwasmachine zitten op 1 stopcontact....die moet ik dus niet samen gebruiken!

Enne voor de nieuwsgierigen onder jullie...dit ben ik met krullen. Het is een rotfoto maar nog enigszins acceptabel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers