vrijdag 15 mei 2009

Dag 1

En daar was ie dan, 15 mei 2009. De dag waarop ik al een poosje wachtte. De dag dat ik mijn sleutel zou krijgen.
Vanmorgen was ik (natuurlijk) al vroeg wakker. Maar dat maakte niet uit. Maud kwam lekker even bij mij in bed liggen en nadat zij er uit was ben ik er ook uit gegaan.
Nog wat spullen bij elkaar gezocht (gisteren had ik de auto al volgeladen), me aangekleed, ontbeten, was in de wasmachine gedaan.
Toen naar het huis gereden, om 9u zou de inspectie zijn. De verkopers waren er al. Dus ik kon naar binnen.
Even op de makelaars gewacht en een rondje door het huis gelopen. Het zag er allemaal goed uit.
Al voor half 10 was dit klaar...ik kreeg vast een sleutel dus ik heb mijn auto leeggehaald en alles naar binnen gebracht.

Om 10u moest ik bij de notaris zijn voor de overdracht. Ik was er natuurlijk te vroeg dus in de auto nog even zitten wachten, appeltje gegeten.
Binnen nog even gewacht en toen kwam de notaris. Dat was leuk, dat was een oude klasgenoot van de HEAO in Groningen. Dus zo tussendoor ook nog een beetje bijgepraat. Om 11u was ik daar klaar. Ik ben weer naar Odijk gereden, heb wat boodschappen gedaan en ben naar het huis gegaan.
Niet te lang daarna waren mijn vader en mijn zus er ook.
En niet veel later de kinderen, Jasper en zijn ouders. Dus rondjes gelopen gekletst etc etc. De kinderen vonden het lege huis wel erg leuk!

Daarna aan de slag: spullen ingeslagen en direct gebruiken.

Het resultaat van vandaag:
Maud's kamer:
ontdaan van het behang dat er af moest.
houtwerk geschuurd
kast is er uit

Stef's kamer:
houtwerk geschuurd (dat is veel)

Mijn kamer:
een deel van het behang is er af.


Morgen gaan we dus:
behangen
schilderen
sausen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers