zaterdag 23 mei 2009

Dag 8 en 9

En het gaat verder het gaat goed!
De vloeren boven liggen er in. De muren beneden en het plafond zijn gesaust! Dat ging echt heel erg snel!

Vanmorgen heb ik de internetaansluiting getest. Die doet het.
Telefoon is nog niet gelukt...heb ik een activatie-code voor nodig en die heb ik nog niet gevonden..ook geen tijd gehad om te zoeken. Weer druk an het schuren en schilderen geweest. De geel-blauwe-deurencombi in de woonkamer is nu grijs met rood. Dat zijn meer mijn kleuren.
En nog een leuk werkje een rare kast in de gang hebben we gesloopt! Een lichtknop en stopcontact moesten verplaatst...en nu heb ik een hele mooie plek voor een kapstok. moet alleen nog gefatsoeneerd worden maar dat is niet zo moeilijk.
oh en daarna heb ik de verlenging van de telefoonaansluiting gefatsoeneerd.

Heb ook niet de rust genomen om foto's te maken. Dat komt wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers