zaterdag 30 mei 2009

Een week verder

Een week waarin erg veel gebeurd is.
Het huis is toch op een paar dingen na gewoon klaar.
Wat nog moet gebeuren:
* kozijnen in de kamer schilderen(maar dat komt echt later)
* bureau schilderen
* de gang schilderen + kapstok maken
* de overloop boven sausen
* de tuin
* gordijnen voor het raam voor

En verder weet ik het even niet meer.
Maar ik ben erg tevreden. Alle spullen zijn over dus ik woon hier nu echt, en dinsdag komen de kinderen ook. Ze hebben trouwens ook al 2 nachten geslapen.
Wat minder was dat er afgelopen week 2 dingen mis gegaan zijn. Allereerst is mijn modem kapot gegaan. Waarschijnlijk door het onweer. Dus ik was weer verstoken van internet.
Ten tweede was de koelkast woensdagmorgen opeens uit.....niet leuk! Blijkbaar ergens kortsluiting. Dit weekend hebben mijn vader en ik geconstateerd dat het nu wel weer goed is. Dus ook dat kan weer verder gelukkig.

En dan nu de foto's....van de afgelopen week.




Lang leve Windows (ipv een Apple) die nummert de foto's tenminste op chronologische volgorde!!

2 opmerkingen:

  1. hey,

    Ziet er goed uit hoor!!!! Maar eh??? Ik zie andere gordijnen bij Maud?!?!? Vond ze de andere niet mooi? Of pasten deze beter.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi nee dit zijn de gordijnen die nog in een andere kamer in dit huis hingen....ze worden zsm vervangen door de roze met de bloemen (met een blauwe baan...ik had te weinig), die stof was zeker goed gekeurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers